Cjelodnevni Montessori program rane dobi


Za djecu rane dobi to podrazumijeva pružanje podrške u osamostaljivanju, samoizgrađivanju i uključivanju u svakodnevne aktivnosti u svojoj bliskoj okolini. Posebice je važan individualni pristup Montessori odgojitelja u radu s djecom koji prati razvoj svakog djeteta i nudi mu odgovarajuće Montessori vježbe i pribor potrebne za ovladavanje određenih vještina, koje su osnova daljnjeg razvoja djeteta u cjelini.
Montessori pribor: ☺ Pribor za poticanje motoričkog razvoja ☺ Pribor za poticanje samostalnosti ☺ Pribor za poticanje osjetilnosti ☺ Pribor za poticanje razvoja jezika i govora ☺ Pribor za poticanje razvoja spoznaje ☺ Pribor za poticanje društvenosti ☺ Pribor za poticanje umjetnosti 



 OKVIRNI VREMENSKI RASPORED AKTIVNOSTI:
07.00 – 8.15 okupljanje djece, rad s Montessori priborima po slobodnom izboru djece; individualni rad, rad u parovima, malim grupama ili zajedničke aktivnosti cijele skupine
08.15 – 9.00 priprema za doručak i doručak (osamostaljivanje djece u brizi o sebi prema Montessori načelima – pranje ruku, postavljanje stola, samoposluživanje pri jelu i pospremanje stola)
09.00 – 10.15 rad s Montessori priborima po slobodnom izboru djece; individualni rad, rad u parovima, malim grupama ili zajedničke aktivnosti cijele skupine
10.15 – 11.00 priprema za izlazak na igralište i boravak na zraku (osamostaljivanje djece u brizi o sebi prema Montessori načelima– samostalno preobuvanje, oblačenje i svlačenje)
11.00 – 12.00 priprema za ručak i ručak (osamostaljivanje djece u brizi o sebi prema Montessori načelima – pranje ruku, postavljanje stola, samoposluživanje pri jelu i pospremanje stola)
12.45 – 14.45 poslijepodnevni odmor (uz slušanje glazbe, priče i sl.)
14.00 – 15.15 ustajanje, priprema za užinu
15.30-17.00 rad s Montessori priborom 
Sadržaji:
☺ Poticanje samostalnosti u svakodnevnom životu
☺ Poticanje razvoja osjetilnosti
☺ Poticanje spoznajnog razvoja
☺ Poticanje razvoja jezika i govora
☺ Vježbe za poticanje motoričkog razvoja
☺ Vježbe za poticanje razvoja socijalnih vještina

Ispiši stranicu